آخرین خبرها از چهارمین جام موسیقی ایران

با توجه به اینکه کمتر از 4 روز تا برگزاری اولین شب از چهارمین جام موسیقی ایران مانده است، پدرام بهاآبادی بنیانگذار و مدیر مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران از آخرین تغییرات و کارهای اجرایی انجام شده خبر داد.

وی اذعان داشت: متاسفم که برای خودم که از اسم جوان بودنم فقط تحقیر و بی اعتمادی می بینم. روزی را می بینم که بزرگترین جشنواره ایران را برگزار می کنیم اما متاسفم که به جای دلگرمی و انرژی دادن به این جوانان سنگ ها بزرگی یکی پس از دیگری سد راه ماست. در طول برگزاری سه دوره گذشته هیچگاه از مواضعی که داشتم کوتاه نیامده ام و نخواهم آمد. با قدرت ادامه می دهم و می دانم با مشاورانی که دارم و با تیم حرفه ای چه در زمینه هنری و چه در زمینه اجرایی در هیچ عرصه ای عقب نخواهیم ماند. ما امروز به جای وقت گذاشتن برای تبلیغات و حرفه ای تر شدن جشنواره باید دستخوش بازی قدرت دستگاه های کشور باشیم. و دریغ که هیچ کس به فکر موسیقی این کشور نیست. دریغ که همه کارشناس شده اند زمانی که هیچ کس علم کارشناسی ندارد. من یک طراح و تهیه کننده جوان موسیقی هستم. هیچ وقت ادعایی در زمینه علم و سواد در موسیقی نداشته ام اما سطح تفکر مسئولین به قدری پایین آمده است که به قدرت خودم ایمان آورده ام.

خاطر نشان می شود، بهاآبادی ضمن ارائه طرح مربوط به افتتاحیه که با حضور گروه معلولین ذهنی و اوتیسم شهر شیراز برگزار می شود، از تمامی مردم شهر اصفهان برای حضور در این جشنواره دعوت کرد و صمیمانه از آنها درخواست حمایت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.