با قدرت برای دور چهارم

مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران در حالی روزهای سال 1396 را دنبال می کند که پدرام بهاآبادی از وقفه یک ساله عدم فعالیت اجرایی خود سخن گفته و خاطر نشان کرده که به زودی دوره های جدیدی را با تغییرات اساسی در بطن مسابقات برگزار خواهد کرد.
مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران پس از سومین دوره در سال 1394 تا امروز دوره ای را برگزار نکرده است و به دنبال این هست تا با تغییراتی بنیادین اقدام به برگزاری رسمی آن کند.
مدیر مساباقت استعدادیابی موسیقی ایران همواره از مشکلات مجوز و اداری برای برگزاری این مسابقات صحبت کرده بود اما چندی پیش با تغییراتی که در شیوه ی مدیریتی آن ایجاد کرده است اعلام کرده که در صورت موفقیت دوره چهارم دوره های آتی را شهر به شهر طی می کند.
پدرام بهاآبادی از ابوالفضل الماسی، محمدحسین جوادی، حسین تهامی فرد و نوید عظیمی به عنوان تصمیم گیرندگان شورای مرکزی مسابقات یاد کرده و با صحبت هایی که در جلسات متعددی انجام شده برگزاری دوره های جدید را موکول به سال 96 کرده است.
وی همچنان اعلام کرد: خستگی دوره سوم هنوز در تن مان هست ولی به یاری خدا سال 96 را با انرژی شروع می کنیم و مشکلات قبلی را حل خواهیم کرد.
خبرگزاری مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.