جام موسیقی ایران به زودی دنیا را فرا می گیرد

Pedram Bahaeabadi Founder and President of Iran Music Talent

تیتر خبر: پدرام بهاآبادی جام موسیقی ایران به زودی دنیا را فرا می گیرد

عصر روز سه شنبه 12 دی ماه 1396 ، پدرام بهاآبادی در نشستی با خبرنگاران حوزه رسانه در دانشگاه صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که در رابطه با آینده کاری جام موسیقی ایران پرسید، پاسخ داد: ما مطمئن هستیم نه تنها ایران بلکه دنیا را خواهیم گرفت. طرحی که سال 92 نوشته ام به چنان قوتی رسیده است که اعلام می کنم ما در نقطه پرتاب به جهان هستیم. این مهم نیست که در ایران چقدر ما را دیده اند و از ما شنیده اند. مهم این است خودمان به ایمان رسیده ایم که کارمان حرفه ای ست و در نقد بازدیدکنندگان کاملا حرفه ای و خارج از انتظار کشور ظاهر شده ایم. طبیعتا در کشور من امکان پیشرفت طرح های نوآورانه ی جمع محور در زمینه موسیقی وجود ندارد. و من از روز اول به این موضوع آگاه بودم اما من خودم را محدود به ایران نمی دانم و در آینده ای نزدیک شما شاهد حضور تیم مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران در خارج از کشور هستید.

خبرنگار بسیج دانشجویی، محمدرضا زمانی در سوال دیگری از بنیناگذار و مدیر مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران پرسید: به نظر شما چه کمکی به نظام جمهوری اسلامی می کنید با برگزاری این مسابقات تحت عنوان استعدادیابی موسیقی؟

پدرام بهاآبادی با لبخندی از رضایت پاسخ داد: بسیار بسیار سوال خوبی بود و امیدوارم که پاسخ من و سوال شما در کشور بازتاب داده شود. مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران روز اول اصلی ترین هدفی که دنبال می کرد کمک به ایران بود. کمک به شرایط موجود در موسیقی ایران بود. آقای زمانی ما به اسم دین و اسلام جوانان مان را محدود کرده ایم. در حالی که اینچنین نیست. باور کنید اینچنین نیست. ما جوانان مان در حوزه موسیقی را از اسم جمهوری اسلامی بیزار کرده ایم در حالی که واقعا اینچنین نیست. شما اگر مواضع مراجع تقلید در مورد موسیقی را بدانید، متوجه می شوید محدودیت در حوزه موسیقی تنها و تنها به خاطر متعصبان مذهبی کشور است. با برگزاری این مسابقات ما شرایط موسیقی کشور را برای جوان مان باز نشان می دهیم. ما به آنها که مدام اعتراض می کنند که موسیقی در کشور ما بسته است و مجوز نمی دهند و اذیت می کنند تمام این صحبت ها را عکس نشان می دهیم. شما ببینید رسانه های غربی چقدر از این بهانه ها علیه جمهوری اسلامی استفاده می کنند. خب این بهانه ها را چه کسانی برای این رسانه ها ساخته اند. حال کافی است با برگزاری این مسابقات و به روی صحنه آمدن این جوانان، جو فکری و فضای ذهنی جوانان و خانواده های ایران زمین را نسبت به جمهوری اسلامی و ارشاد عوض کنیم. به راحتی تمام. ما ۴ دوره برگزار کرده ایم. آیا انقلاب شد؟ آیا اسلام به خطر افتاد؟ آیا قتل و خونریزی و بمب گذاری اتفاق افتاد؟ خیر. بلکه بروید و بپرسید که چقدر از ارشاد و دولت و حکومت تشکر شد. چقدر از اینکه بانوان به روی صحنه رفتند فضای امید و انگیزه در بین نوازندگان ایجاد شد. چقدر گروه های دیگر امیدوار شدند که خودشان را برای این مسابقات آماده کنند. اما افسوس که کسی قدر نمی داند و بهتر بگویم نمی فهمد.

این نشست خبری پیرامون خبرهایی در رابطه با برگزاری پنجمین جام موسیقی ایران در تهران برگزار شد که پدرام بهاآبادی به عنوان مدیر و بنیانگذار مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران صحبت هایی را پیرامون آن بیان کرد.

پایان خبر: خبرگزاری مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران – دی ماه 1396 – 12/10/96

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.