فراخوان چهارمین جام موسیقی ایران

فراخوان چهارمین جام موسیقی ایران

چهارمین دوره مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران با عنوان چهارمین جام موسیقی ایران شهریور ماه 1396 به مدت چهارشب در اصفهان برگزار خواهد شد. در این دوره 8 گروه موسیقی در بخش گروهی و 4 نفر خواننده در بخش فردی شرکت خواهند کرد. مهلت ثبت نام گروه های موسیقی و خوانندگان در این جشنواره تا پایان روز 24 مردادماه 1396 می باشد. شرکت کنندگان می توانند جهت انجام ثبت نام به وبسایت www.iranmusictalent.ir مراجعه فرمایند.

پدرام بهاآبادی، بنیانگذار و مدیر مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران، برای اولین بار از ارائه جایزه نقدی در طول چهار دوره مسابقات خبر داد. وی اعلام کرد: پس از سه دوره گذشته که بدلیل مشکلات مالی امکان پرداخت جایزه به تیم های شرکت کننده نبود و همچنین هیچگونه حمایت مادی از طرف سازمان ها دولتی نداشتیم، در این دوره با مذاکراتی که انجام داده ایم و بودجه بندی صحیح، توانسته ایم این شرایط برای تیم های اول تا سوم و خوانندگان بخش فردی فراهم کنیم تا ضمن برگزاری کنسرت برای تیم های شرکت کننده، جوایز نقدی شایسته ای هم به آنها پرداخت کنیم. اگرچه این جایزه های نقدی با صورت هزینه هایی که در کشورما موجود است همخوانی ندارد ولی به جرأت اعلام می کنم که این جوایز در بین جشنواره های موسیقی کشور بی نظیر است.

خاطر نشان می شود که این مسابقات در تاریخ های 8 و 9 و 14 و 19 شهریور ماه در شهر اصفهان در سالن 1000 نفری کوثر برگزار خواهد شد. همچنین از تمامی نقاط ایران امکان شرکت در این مسابقات وجود دارد.

پایان خبر

واحد خبری مسابقات استعدادیابی موسیقی ایران – چهارمین جام موسیقی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.