ثبت نام بندبازی | ثبت نام مسابقه بند بازی | کشف استعدادهای موسیقی

برای شرکت در مسابقه بندبازی با مراجعه به وبسایت mcup.ir فرم شرکت در این مسابقه استعدادیابی گروه های موسیقی را پر کنید.

ثبت نام در مسابقه بندبازی

هنرمندان محترم و گروه های موسیقی سراسر کشور، برای شرکت در مسابقه استعدادیابی بندبازی با کلیک بر روی سایت ثبت نام وارد فرم ثبت نام شوید. گروه های موسیقی در سبک های پاپ، سنتی، غیر سنتی، راک و تلفیقی می توانند با ورود به سایت mcup.ir و کلیک روی ثبت نام جام موسیقی به صفحه ثبت نام مسابقه بندبازی و فرم ثبت نام ورود پیدا کنند.

مسابقه بندبازی با حضور داوران امید نعمتی، امید حاجیلی، مهراوه شریفی نیا، رضا یزدانی و جمعی دیگر از هنرمندان کشور برگزار می شود. گروه های موسیقی که حداقل 8 نفر عضو دارند وارد سایت ثبت نام شوند و پس از وارد کردن اطلاعات مورد نظر خود، در انتظار مصاحبه آنلاین باشند. در این مسابقه گروه های موسیقی با یکدیگر رقابت می کنند و در انتظار نمرات داوران هستند. کمک هزینه بسیار زیادی برای تیم های شهرستانی و حضور آن ها در تهران در نظر گرفته شده است.

در هر زمان اگر دچار مشکل در ثبت نام شدید و یا نیاز به پشتیبانی بندبازی داشتید از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید. 09366805005 به صورت 24 ساعته در واتس اپ در انتظار شما هستیم. گروه های موسیقی ایرانی که فکر می کنند می توانند در یک رقابت استعدادیابی در کنار داوران به رقابت بپردازند حتما در سایت بندبازی فرم ثبت نام را پر کنند.

ثبت نام در مسابقه بندبازی
ثبت نام در مسابقه بندبازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.