مدتی است که یکی از شرکت های کانادایی اقدام به راه اندازی یک شبکه اجتماعی به نام لیگ جهانی موسیقی Music World League نموده است. از آنجایی که با نماینده ایران این وبسایت دیدار حضوری داشتیم، برای شما از اهداف این شبکه اجتماعی موسیقی و تغییراتی انگیزشی که به زودی در بین هنرجویان موسیقی رخ می دهد صحبت می کنیم:

لیگ جهانی موسیقی با سه هدف: رقابت، انگیزه و برندینگ در موسیقی ساخته شده است. آنها معتقدند که شما در لیگ موسیقی آنلاین رقابت می کنید، جایزه برنده می شوید و به گروه های موسیقی در شهر خود می پیوندید. این یکی از بزرگترین آرمان های لیگ جهانی موسیقی است که مدیران آن به دنبال آن هستند. از سویی دیگر شعار یک شبکه اجتماعی برای خانواده موسیقی، نکته ای است که صمیمیت دل ها را در این لیگ افزایش می دهد.

در لیگ جهانی موسیقی هدف اصلی ایجاد انگیزه برای هنرجویان است. آنهایی که به اشتیاق فراگیری یک ساز موسیقی نزد استاد خود می روند اما پس از دو یا سه سال بی انگیزه می شوند و از ادامه فراگیری موسیقی دست می کشند. اما با رقابتی که در لیگ موسیقی ایجاد می شود، هنرجویان به دلیل اشتیاق به این رقابت، پیش از گذشته ترغیب به فراگیری ساز موردنظر خود می کنند و در نتیجه پس از مدتی یک نوازنده خوب به جامعه موسیقی تحویل داده می شوند.

لیگ جهانی موسیقی
لیگ موسیقی
لیگ جهانی موسیقی

از طرفی دیگر، هنرمندان حوزه موسیقی به دلیل علاقه شان به نشان دادن استعدادها و توانایی هایشان در حوزه موسیقی با رقابت در این شبکه جهانی می توانند توانایی خود را به جهانیان نشان دهند.

و برندینگ در موسیقی که مشکل بسیار بزرگ مارکتینگ امروز موسیقی است. هنرمندانی که در فروش آثار خود و آلبوم خود با مشکل مواجه هستند به راحتی با داشتن سابقه فعالیت در لیگ جهانی موسیقی می توانند این مشکل را حل کنند و از مشکلات فروش آلبوم و بلیت کنسرت رهایی یابند.

انگیزه در موسیقی
انگیزه و رقابت در لیگ موسیقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.